W naszej firmie zatrudniamy specjalistów, którzy od lat zajmują się prowadzaniem ewidencji księgowych. Oferujemy doradztwo oraz prowadzenie ksiąg i komputerowych zbiorów danych. Bierzemy całkowitą odpowiedzialność za podjęte działania. Zapraszamy do współpracy.

 

Na czym polega prowadzenie ewidencji księgowej?

Ewidencja księgowa polega na systematycznym rejestrowaniu wszelkich zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych. Kompletny zbiór ksiąg tworzą:

  • księga główna,
  • księgi pomocnicze,
  • dzienniki,
  • zestawienia obrotów i sald,
  • inwentarz – zestawienia aktywów oraz pasywów.

Dzięki systematycznemu i dokładnemu prowadzeniu ewidencji w wyżej wymienionych księgach możemy odzwierciedlić wszystkie operacje zachodzące w ramach działalności firmy, a w tym:

  • Ustalenie bilansu zysków i kosztów,
  • Kontrolowanie wydatków firmy,
  • Określenie wartości przedsiębiorstwa.

Ewidencję księgową prowadzi się w księgowych rachunkach obejmujących zbiory zapisów księgowych. W jej ramach możemy wykonywać m.in. ewidencję księgową, podatkową, czy ewidencję przychodów i kosztów.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.