W naszej firmie zatrudniamy specjalistów, którzy od lat zajmują się prowadzaniem ewidencji księgowych. Oferujemy doradztwo oraz prowadzenie ksiąg i komputerowych zbiorów danych. Bierzemy całkowitą odpowiedzialność za podjęte działania. Zapraszamy do współpracy.
Na czym polega prowadzenie ewidencji księgowej?
Ewidencja księgowa polega na systematycznym rejestrowaniu wszelkich zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych. Kompletny zbiór ksiąg tworzą:
- księga główna,
- księgi pomocnicze,
- dzienniki,
- zestawienia obrotów i sald,
- inwentarz – zestawienia aktywów oraz pasywów.
Dzięki systematycznemu i dokładnemu prowadzeniu ewidencji w wyżej wymienionych księgach możemy odzwierciedlić wszystkie operacje zachodzące w ramach działalności firmy, a w tym:
- Ustalenie bilansu zysków i kosztów,
- Kontrolowanie wydatków firmy,
- Określenie wartości przedsiębiorstwa.
Ewidencję księgową prowadzi się w księgowych rachunkach obejmujących zbiory zapisów księgowych. W jej ramach możemy wykonywać m.in. ewidencję księgową, podatkową, czy ewidencję przychodów i kosztów.